háromszázötvenhatodik

2009.07.19. 23:16

operát nézek. én. azt hiszem beteg vagyok...

persze eddig még azt se tudtam megállapítani, hogy milyen nyelven énekelnek, de megnéztem a porton, donizetti szerelmi bájitala az 1988-ból, és magyarul megy.  egyébként egész szép.  :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr111255653

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Panzer 2009.07.20. 06:21:09

Par eve Vilniusban egy konferencia utan a szervezok "kulturalis programkent" elvittek minket az ottani operaba.
Vicces volt, mert a Lohengrin volt eppen musoron, amit ekes nemet nyelven, meghozza kb. ketszaz eves nemetseggel adtak elo - ugye nagyjabol annyira erthetoen, mint altalaban egy opera, amihez nem adtak szovegkonyvet.

De nem baj, a vilniusi operahaz modern hely, ugyhogy volt felirat is - litvanul. :)

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2009.07.20. 15:02:34

én egyszer voltam életemben eddig operában, még gyerekkoromban vitt el a nagymamám karácsonykor a diótörőre. de nem emlékszem, hogy tetszett-e vagy nem, szerintem biztosan. bár aztán láttam (még szintén gyerekként) tévében (nem emlékszem, hogy az operai felvételt, vagy milyen verziót), és akkor tökre féltem tőle...
süti beállítások módosítása