háromszázhatvannyolcadik

2009.08.07. 23:21

na én ma már repültem, de nagyon-nagyon durván tanulópénz volt a mai...

az első körben a bukómat felejtettem el bekapcsolni, a levegőben vettem észre. persze alapvetően nem nagy gond, egy egyszer történjen akármilyen baj, akkor a bukó nagyon fog kelleni. szerencsére ez nem most volt.

a második körben már a combkört nem csatoltam be, elvileg ez azért van, hogy ne tudjon az ember kicsúszni a beülőből. szerencsére az én ebülőmön van egy pótcsat, ami be volt kapcsolva, így nem történhetett volna nagyobb baj, de erre dokáig nem jöttem rá és csak a leszállás után vettem észre azt is, hogy elfelejtettem őket bekapcsolni, így egy húsz percre leültem pihenni, hogy ez így nagyon nem jó, nekem ezt ma nagyon nem kéne erőltetni.az biztos, hogy egy ilyen sportnál nem engedheti meg magának az ember azt, hogy bármit is rutinból csináljon.

aztán végül repültem még egyet, akkor csak a leszállásnál estem rá a lábamra.

hát azt hiszem ez nem az én napom volt... megyek is aludni, ott csak nem tudom kinyírni magam...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr61295769

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hajdú 2009.08.08. 11:12:44

Csak ne gyújts rá az ágyban! :)

Brúnó_ 2009.08.08. 16:04:09

Volt már baleset, ami ilyen elfelejtett becsatolás miatt következett be? Nem szoktátok egymásnak ellenőrizni felszállás előtt?

hajdú 2009.08.08. 16:09:50

Amúgy meg egyből mehet a bénaságblogra is... Vagy készül az eletveszely.blog.hu? :)

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2009.08.08. 21:23:04

a bénaságra inkább a vicceseket akarom, ez nem volt az.

nem szoktuk ellenőrizni egymást, de azért ha észreveszünk valamit, szólunk. ezek szerint ezeket nem vette észre senkimég a csőrlőkezelő sem, ami azért "szomorú" mert ő a csőrlés alatt végig veled szemben van és téged figyel.

amúgy meg volt már ilyenből baleset, igen.

Panzer 2009.08.09. 00:11:41

De a kommented idejebol itelve nem ma. A tegnapi utan ez jo hir. :) Az orangyal kituntetest erdemel. :)

Panzer 2009.08.09. 00:12:50

/ Pontosabban tegnap. :) /
süti beállítások módosítása