háromszázhetvennegyedik

2009.08.13. 09:29

szóval sziget, harmadik (1.) nap

jól kicsesztem magammal. elcseréltem két órát, hogy tegnap el tudjak menni nyolckor a ska-p-ra, csakhogy elnéztem és nem nyolckor kezdődött, hanem hatkor... viszont mivel mindenki ott tombolt, így aztán nálunk nem volt senki, egész műszak alatt csak tengtünk-lengtünk a pultban.

viszont megtört a jég, meghívott két francia srác egy pálinkára! még sosem hívott meg senki semmire a szigeten (ismerősöket leszámítva) miközben a többi pultost meg mindig. aztán meg megkérdezte egy srác, hogy ő évek óta jár ide hozzánk, de még sosem látott, először dolgozom itt? aha. szürke kisegér vagyok kéremszépen, majd ha a jason statham jön hozzánk sörért, kiabálni és ugrándozni fogok.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr411306557

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Brúnó_ 2009.08.13. 09:38:45

ugyan már, szürke sem vagy, és kisegér sem. :)
meghívjalak egy pálinkára? majd új-zélandi túristának álcázom magam. :)

szerinted 2009.08.13. 10:43:59

:))))))))))én azt hittem te hívsz meg egy fröccsre, de egye fene, egy pálinkára én is meghívlak, majd szólok jasonnek, hogy nézzen be hozzád ő is :)

kerikak 2009.08.13. 13:42:29

@Brúnó_: jaja, szép színes hajad van :DD meg különben is :D

kisvi 2009.08.13. 19:45:19

Eddig lehet hogy szürke kisegér voltál, de ezek szerint már nem :) Van ennek valami köze vajon a nőiesedéshez? ;)

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2009.08.14. 02:02:55

hehe, tegnap munki után elindultunk kispálra. a dolgozós pólóm volt rajtam. a srác, akivel mentem, megkérdezte: ööö... biztos ebben a pólóban akarsz jönni? visszakérdeztem, hogy miért? tudod mi volt a válasz?! ez: hááát, mert ebben olyan nagyok a melleid...

a pasiknak semmi sem jó. :)))

OpenWolf! 2009.08.14. 02:45:47

Ha csak a kommenteket olvasnám, aszinném, most kamaszodsz.:)

Brúnó_ 2009.08.14. 09:37:04

@_hebron_: A pasik egyszerre csak 1 dologra tudnak figyelni. Gondolom érdekelte a koncert, ezért ki akarta iktatni a figyelemelvonó tényezőket. :)

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2009.08.14. 09:46:53

sajnos itt nem jön át, hogy milyen hangsúllyal mondta... :)
süti beállítások módosítása