négyszázharminchetedik

2009.11.16. 09:36

sikeresen túléltem a hétvégi rokonozást, levezettem összesen cirka kétszázhatvan kilómétert, turkáltunk nekem nadrágot, csini táskát, pulcsit, kabátot, rokonoztunk, babáztunk, három helyett végül csak két helyen voltunk, de a temetőbe már így is csak sötétben jutottunk el, és nem is féltem, pedig azt hittem fogok.

és még mindig nem szeretem a hétfőket...

 

ápdét: kaptunk kóstolót a disznótorosból, meg mindenféle zöldséget: répát, céklát, sütőtököt meg paszternákot, valaki tudja, hogy azzal mit lehet kezdeni?!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr191528296

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kerikak 2009.11.16. 11:59:18

a fele már eltelt :)

és hányszor kérdezték meg mikor mégy már férjhez? :)

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2009.11.16. 12:33:17

nem kérdezték meg, mert tudják, hogy attól hülyét kapok, csak célozgattak, hogy milyen jól áll a gyerek a kezemben meg ilyenek.

szerinted 2009.11.16. 12:58:28

Paszternák: Az ERNYŐSÖK családjának egy, illetve kétnyáréltü génusza. Apró virága sárga. Füvét birka, szarvasmarha és ló megeszi, de a tej kesernyés tőle. Előázsiában szekakul néven termesztett kétnyári édes gyökerü főzeléknövény. A P. mély rétegü mész- s márgatalajon díszlik legjobban s ugy mívelendő mint a sárga répa. Gyökere könnyen eltartható. Hazánkban is vannak vidékek, ahol a P. jobb terméseket szolgáltat, mint akár a murok-, akár a takarmányrépa s ily viszonyok közt célszerübbnek mutatkoznék takarmányrépának termelni.
:))))))))))))))))
Egyébként levesbe, köretnek vagy főzeléknek is nyugodtan megcsinálhatod!

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2009.11.16. 22:45:07

jó, akkor majd főzök paszternákfőzeléket belőle. :D

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2009.11.16. 22:57:16

egyébként a borisz paszternak jut eszembe róla, van tőle egy verseskötetem, most elővettem hátha találok benne valami jót, amit bemásolhatok, de borzasztó versei vannak, ilyenek például:

Csillagok nyáron

Újságolnak rémeset,
címről is beszélnek,
mint ha nézőtér fecseg,
nyekegnek a székek.

Csend, te legdrágább gyönyör,
mi csak ért fülemhöz-
némelyeket lám gyötör,
ha az egér röpdös.

Júliusi éjszaka
minden falu szőke,
van az égnek száz oka,
ha pajkos, ha dőre.

Áradó öröm ragyog,
él az ember szépen,
ilyen és ilyen fokok,
délkörök szögében.

Rózsát emleget a szél,
föltámad-e végre,
ha cipő, ruhaszegély,
száj becézi kérve.

A forrók, a könnyedek
mindent félre dobnak,
mit játékuk kergetett,
min a láb tapos csak.

Gabó Kocka · http://kockakolto.blog.hu 2009.11.17. 10:42:38

Ez avantgárd? Elég ööö, érdekes. :)

Én ilyen szörnyűt olvastam:

Főznék neked pörköltet
De nincsen lábosom
Kötnék neked sálat
De nincsen fonalam
Írnék neked versikét
De nincsen tollam.

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2009.11.17. 16:00:59

ez nem avantgard, ez egyszerűen szar, de lehet, hogy a fordítás ilyen béna. ennek se füle se farka, mijazhogy a csend némelyeket gyötör ha az egér röpdös?! meg hogy van az égnek száz oka?!

a tied cuki szerintem :)
süti beállítások módosítása