négyszázötvenegyedik

2009.12.04. 10:39

azt hiszem soha az életben nem voltam még ennyire fáradt, mint most. tegnap este megittam két energiaitalt egymás után, iszonyú rosszul lettem tőle mire hazaértem, néha azt hittem, hogy halucinálok, de azt hiszem nem halucináltam. eszméletlenül éhes is voltam, de nem volt otthon semmi kaja, gondoltam rendelek pizzát, de pénzem se volt, de végül találtam valami maradék müzlit, meg maradék tejet, de a tej már romlott volt, de csak akkor jöttem rá, amikor már a müzli felét megettem. aztán néhány pillanat totál kiesett, teljesen dekoncentrált voltam, remegett a kezem, ülni is alig bírtam. pedig végigalszom az éjszakákat és nem is alszom nagyon keveset, csak a megszokottnál kevesebbet, úgy hat órát átlagban, de az nem kevés azért. szóval nem értem, simán bírnom kéne és bírom is, csak most muszáj innom egy kávét...

és holnap be kell jönnöm az első számú munkahelyre, miközben délelőtt szerettem volna aludni, takarítani, mosni, magammal foglalkozni, mert elhalmoznak a koszos ruhák és a porcicák, délután be akarok menni a kettes számúra, egyetlen vígaszom az esti koncert, de már mindjárt kiborulok, már a mécses is eltört...

 

ápdét: mégse kell bejönnöm holnap az egyesszámúra, óje.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr851573205

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

OpenWolf! 2009.12.04. 11:27:54

sokszor van olyan, hogy nem érted, miért vagy fáradt, mert hisz mit csinálsz? két munkahelyen dolgozol, az egyikben javában bedolgozós státuszban, emellett számolatlan dologra megy el napközben a pszichikai energiád, hát ez mind semmi, ugye. engedj meg magadnak lelkifurdalás nélküli pihenést. most több fog kelleni, de aztán napi félóra is csodát tesz. amikor elcsendesül az a sok zsibongó gondolat, szárnyakat kapsz;) meglátod!

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2009.12.04. 11:37:09

cuki vagy :) csak ki ne purcanjak addig :)

kerikak 2009.12.04. 11:50:22

te szegény, kitartás! mindjárt hétvége és pihenhetsz kicsit :)

Brúnó_ 2009.12.04. 13:04:40

2 energiaital az durva... Azért vagy most fáradt, mert az energiaital nem engedett pihenni. :(

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2009.12.04. 13:29:20

nem hiszem, úgy aludtam, mint a bunda, napok óta egyre fáradtabb vagyok, szerintem most van a mélypont.

szerinted 2009.12.04. 19:02:36

Nyugi, szerintem holnap este helyre kerülnek a dolgok! :)))) Már csak egyet kell aludni és kitomboljuk a stressssssszt! :)

kisvi 2009.12.06. 15:50:18

Ismerős helyzet. :(
Jó tanács: pihenj _bármikor_ amikor tudsz, mert egyébként egyik napról a másikra ki fogsz dőlni, elkapsz valami enyhe bacit, vírust és úgy ledönt a lábadról hogy csaknézel, és hidd el a legrosszabb pillanatban fog (ha meg vmi komolyabbat kapsz be azt még jobban megszívod).
szal ha kell hanyagolj most mindenkit, és csak amikor azt érzed, hogy most befordulsz már akkor csinálj magadnak olyan prgramot ami enegriát igényel (persze van amikor másokkal talákozni pihentető). Ha tudod, hogy meddig tart ez a nagyon sok munka az segíthet, ha nincs ilyen időpont, akkor tűzz ki előre pihenőnapot (legjobb hetente egyet), amikor korán fekszel és nem dolgozol pluszban csak a legeslegszükségesebbet vagy az egyik hétvégi napot. Fontos, hogy legyen előre kinevezett nap, mert könnyebb annak tudatában elvieselni a többit.
Sajnos a sok munka nem kedvez az egészségnek se. Vásárolj be rendesen, legyen otthon mindenféle tartós étel, ha kell vegyél pár készételkonzervet, és csokikat. Fogyókúra és a túl sok munka együtt tilos! Ha nagyon fáradt vagy és dolgozni kell, nassolj közben, az ad majd energiát. Sajnos plusz kilókat is, de viszont működik a dolog cserébe (majd utána leadod). És ne kávét igyál, hanem erős feketeteát, mert akkor megspórolod a hirtelen felnyomott magas vérnyomást és az azzal járó kellemetlenségeket (én pl nem is tudok úgy dolgozni)
Kitartás, egyszer vége lesz.

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2009.12.06. 16:38:59

@kisvi: be is jött, amit írtál. kezdek kipurcanni, reggel iszonyú hasfájással keltem, most meg a torkom fáj. és pénteken határidő... mondjuk itthonról tudom csinálni a kettes számút.

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2009.12.06. 17:26:09

egyébként nem nagyon csináltam/csinálok programot, a te (első) szülinapodról is ezért jöttem el olyan hamar és ezért nem mentem el a másodikra, mert nem engedhetem meg magamnak, hogy egy estét is kihagyjak.

két baj van:
az egyik, hogy iszonyú szar életvitelem van. sosem reggelizem, mert reggel még nem bírok enni, de tzkor már éhenhalok, de akkor már inkább megvárom a delet és ebédelek. mivel sosincs egy vasam se, ezért sosincs itthon a hűtőben semmi, csak ha anya küld valamit. általában egy nap egyszer eszem, kétszer csak akkor ha már éhenpusztulok és van itthon valami ehető.
a másik baj, hogy minden fáradtság meg szarság ellenére imádom a kettesszámú munkát.

kisvi 2009.12.06. 19:19:41

Enni pedig kell, akkor csinálj rakottkrumplit, borsófőzeléket, tojásosnokedlit, paprikáskrumpli stb, ezekből ha sokat csinálsz akkor másnap ebédre is marad, gyorsan megvan és olcsó (legyen otthon tojás, nekem van mindig pár szelet fagyasztott kenyér a hűtőben, de a maradék fél-egyadag kajákat is le szoktam fagyasztani, mert vész esetén nagyon jól tud jönni, amikor semmire sincs idő, főzni vagy kaját beszerezni meg pláne). Tartóstej is mindig jól jön otthon. (pl éjjeli munka mellé egy tejberízs/tejbegríz jó motiváció tud lenni).
Öltözz fel nagyon ha kint jársz, bárhol kint vagy utcán vagy buszon stb nagyon alapos kézmosás otthon és munkahelyen, hogy valamennyire elkerüld a bacikat. Most én is azzal kezdem ha hazaérek/hazaérünk, hogy kezet mosok és a Dénivel is kezet mosatok.

kisvi 2009.12.06. 19:21:51

@kisvi:
mármint, ezek a kajákat csak össze kell dobni és amíg dolgozol közben megfőnek/megsülnek így nem nagyon kell rá időt áldozni.

hajdú 2009.12.09. 08:54:06

Hebi, ha nagybevásárolni indulnál, szívesen felajánlok egy fuvart, talán kocsival kevésbé fárasztó. Fizethetek is helyetted hitelkártyával - azt úgyis később kell csak kifizetnem és elég akkor megadnod amikor megjön a pénzed!

Kisvi, te nagyon jó mama leszel :)

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2009.12.09. 09:22:26

köszi, cuki vagy, a fuvarral lehet, hogy élek majd, mert pl. macskakaját olcsóbb és egyszerűbb egyben valami nagy helyen megvenni, mint a kis sarkiban. csak azt nem tudom egyedül elhozni.

kiraaaaa 2009.12.09. 21:18:18

@kisvi: na ezt hogy csinálod, nekem ezekkel iszonyú mennyiségű mosatlan termelődik.
Egy rakott krumpli maga a rémálom, tuti leégetem az ujjaimat, mire meghámozom a krumplit:)))

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2009.12.09. 21:21:44

egyszer már csináltam rakott krumplit, isteni lett, de nem emlékszem a mosatlan-mennyiségre :)

kisvi 2009.12.14. 02:16:19

@Kiraaaaaa:

Krumplit pikpakk meg lehet pucolni, mondjuk én már a vásárlásnál eleve figyelek, hogy kb egyforma méretű és nem göcsörtös krumplit vegyek, és van egy jó krumplipucolóm. Ehhez nincs is mosatlan, egy újságra vagy simán egy tálcára pucolok, amit leöblítek utána. Tojásfőzés semmi, gyakorlatilag a rakott krumplival nem jár mosatlan, mert csak ki kell öblítani a dolgokat, és lemosni a vágódeszkát.
Borsófőzelék, egy edénybe főzüm, azon kívül mást nem használok, nincs plusz mosogatnivaló.
Tojásos nokedli: naja, ott már van mosatlan, egy trükk van, egyből be kell áztatni, és mire kész a kaja, meg megeszem addigra feloldódik a nyers tészta a vízbe és nem is nagyon kell mosogatni.
Általában a mosogatást még a főzés közben megejtem, főleg ha mégis olyat csinálok amin kavarni kell egyszer kétszer, mert akkor amíg odamegyek a tűzhelyhez, el is mosogatom a felhasznált cuccokat 1-2 perc alatt. Ha félreteszem és megvárom hogy legyne még más is, akkor már sok idő a mosogatás.

kiraaaaa 2009.12.16. 11:23:38

@kisvi: hmmm, akkor itt valaki még koszol rajtam kívül, francba.:)))
süti beállítások módosítása