négyszázötvenhetedik

2009.12.14. 12:01

szóval napok óta pályát építek álmomban, próbálok lazítani lefekvés előtt, de ezek szerint nem túl sikeresen... pedig szombaton tartottam egy teljes, vasárnap meg egy fél  nyugi-napot szentendrézéssel, koncertre menéssel, mézeskalácssütéssel, barátokkal kávézgatással, de persze kicipeltem magammal a laptopot, hogy majd az üresjáratokban dolgozom, de persze üresjárat az nem volt, én meg még a koncerten is képes voltam azon agyalni, hogy otthon kellett volna maradni haladni a pályával. kicsit lazítani kéne, de vagy nincs rá idő, vagy akkor is stresszelek...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr171597066

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kerikak 2009.12.14. 12:43:04

és legalább jól haladsz a kettes számú melóval?
egyébként ez ismerős.. hétvégén tudok lazítani de vasárnap esténként hiába nem akarom mindig a melón jár az agyam, ezt kel megcsinálnom meg azt, nem is tudok rendesen aludni, meg kéne tanulni lazítani, biztos ezt is meg lehet valahogy :)

szerinted 2009.12.14. 13:19:02

Ha megtaláltátok a receptet a lazításra, szóljatok! :) A pálinkát, sört, bort ismerem, de az a másnapot teszi tönkre, így utána megint jöhet a hajtás...

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2009.12.15. 09:02:34

@kerikak: kicsit lassabban haladok, mint amire számítottam. tegnap azt csináltam, hogy a tévére aludtam el, beállítottam, hogy kapcsoljon ki, kicsit lehalkítottam, és elaludtam mellette. így nem a munkán agyaltam, egyelőre bevált.
süti beállítások módosítása