négyszázhatvanegyedik

2009.12.17. 22:09

ma összetörtem az egyesszámú munkihelyen egy kávéscsésze kistányérját, aztán a karácsonyi ebéden meg felgyújtottam egy mécsessel a szalvétámat. az egyik ajándék meg megégett, szintén a mécsestől, szerencsére nem gyulladt ki, csak pont egy pulcsi volt benne és lett rajta egy luk. de azt nem én csináltam! :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr221605530

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kerikak 2009.12.17. 22:27:18

megkönnyebbüléssel olvastam hogy végül nem lett senkinek semmi baja :))

Panzer 2009.12.17. 23:12:38

Igy nem sokkal szilveszter elott kezdetnek jo! :)

szerinted 2009.12.18. 07:24:38

Már kezdtem megijedni, hogy valami baj van, rég történt veled ilyen. Örülök, hogy csak az egyes és kettes számú munkahely kötött le annyira, hogy elfelejtettél szétszórt liba lenni :))))
süti beállítások módosítása