négyszázkilencvenedik

2010.03.10. 09:30

irtó nagy baromságokat álmodok mostanában, egyik nap egy fesztiválon voltam, ami egy egész várost elfoglalt, és franciáknak adtam franciául (rendesen franciául beszéltem álmomban) útbaigazítást. közben ott volt velem a pasim, aki folyton változtatta az alakját és egyik pillanatban á volt, aztán d aztán t, felvonultak az utóbbi pár év exei... tegnap pedig azt álmodtam, hogy egyik napról a másikra egy jesívába kell járnom (ez ilyen zsidó oktatási központ) de nem tudok héberül, és mit fognak ott szólni, és nagyon meg voltam ijedve mert az egész olyan idegen volt, de mindenki nagyon kedves volt és barátságos végül, és még héberül is megtanítottak.

 

ápdét: egyébként ti hogyan meg miket szoktatok álmodni? én jellemzően felkelés előtt álmodok, és az ébredés mindig félbeszakítja, így aztán szinte mindig emlékszem rá, hogy mit álmodtam. magukra az álmokra az jellemző, hogy magamat mindig kívülről látom, és ha ismerőssel álmodom, az sosem olyan, mint a valóságban, teljesen másképp néz ki, csak tudom, hogy az ő. az álmaim színesek, de nagyon halványan vagy tompán, sosem élesek a színek.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr571827829

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kerikak 2010.03.10. 10:27:08

ezek szerint álmodban beszélsz egy pár nyelven, ez jó:DDD

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2010.03.10. 12:07:49

már korábban is beszéltem angolul álmomban, franciául most először, héberül meg most sem, csak tudtam, hogy meg fognak tanítani és menni fog, mondjuk azokat a kukacbetűket leírtam álmomban, kíváncsi vagyok mit írtam. :D

Gabó Kocka · http://kockakolto.blog.hu 2010.03.10. 13:31:44

Legközelebb vigyél videokamerát az álmodba, a papírokat pedig hozd magaddal! :)

MajorAnna · http://manna.blog.hu 2010.03.10. 16:15:23

Nem lehet, hogy előtte jól bekajáltál? Én ilyenkor szoktam a sárkányokkal hadakozni álmomban. :)

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2010.03.10. 16:23:32

@MajorAnna: ha hadakozok álmomban akkor sokkal durvábbakat álmodok, ezek inkább csak nagyon furcsa álmok, nem hasonlítanak cseppet sem az eddigiekre.

OpenWolf! 2010.03.10. 22:10:24

de jó téma:) (valld be, hogy némi riszörcs után azért dobtad be, hogy pörögjön a blog!:)
az álmodási sémám hasonló: ritkán néz ki ugyanúgy az, aki ott van, inkább csak tudom, hogy ő az, és az alakoknak általában nincs arcuk, nagyon erőlködnöm kell (ha már félálomba felvertem magam), hogy arcvonásokat kapjanak, de olyankor is csak részekben, egésszé sose áll össze. én is mindig felkelés előtt álmodom olyat, amire emlékszem is(néha visszafekszem, hogy tovább folyjon a történet, az elkésés terhe mellett is:). általában vagy a napi tevékenységet, ábrándokat tükrözik vissza érdekes/vicces/bizarr formában, vagy valamire megtanítanak. az utóbbiakat nagyra becsülöm és szeretem, mikor megtörténnek.:)

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2010.03.10. 22:41:16

@dhw!: ilyet én is szoktam, hogy felébredek és visszaalszom, és kicsit továbbfűzöm a történetet kicsit magamtól, kicsit maga az álom továbbfűzi. :)

visszatérő álmom viszont sose volt, azt se álmodtam soha, hogy zuhanok vagy repülök, siklóernyővel is csak pár alkalommal repültem álmomban (jellemzően akkor, amikor már régen nem jutottam el repülni).
süti beállítások módosítása