ötszáztizenegyedik

2010.05.09. 23:56

a jó dolgokkal mindig jön a szar is. bár néha szeretném azt hinni, hogy inkább fordítva van. tudtam, hogy meglesz még ennek a lakásnak a böjtje... a macskák a bőrbútorokat már megkezdték, és egyelőre nem bírom őket kiszoktatni az udvarra, a szobának nincs ajtaja, így kicsukni se tudom őket (ráadásul enyhén állatkínzásnak tartanám másfél négyzetméteren tartani őket...).

csütörtökön kirúgtak.

elromlott a mosógép.

úgyhogy a következő nagyonfasza munkahelyemen meg kell próbálnom elintézni, hogy a három hónap próbaidő alatt is kapjak szabit, különben annyi az elég jól fizető szigetes munkának, de még az eb-nek is. elkezdhetek új bőrfotelekre gyűjteni, meg mosógépjavításra. ja, mondjuk előtte egy munka is kéne. addig majd kézzel mosok. kanada meg szép álom marad.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr151987261

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kerikak 2010.05.10. 10:31:40

ezeket a macskákat sürgősen tedd el valahová, vidd be egy menhelyre őket, bármennyire is sajnálod, különben a bőr ganitúra nagyon sokba fog kerülni, fizetheted évekig :O
és emiatt a barátnőd is megorrolhat és felmondja gyorsan a kedvezményes albérletet.. ennyit egy macska sem ér meg, szerintem

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2010.05.10. 11:24:47

nem viszem őket menhelyre. megegyeztünk, hogy ha bármit tönkretesznek, állom a javítást. a bőrbútort előre mondtam, hogy problémás, ismerős csinálta, úgyhogy vele javíttatni is tudom majd. de egy ketrecbe nem viszem őket, én értem, hogy más, akinek nincs állata, pláne nem macskája, nem érti, hogy mit szenvedek még velük, de felneveltem őket, etetem őket, orvoshoz cipelem, a gyerekemet se fogom árvaházba vinni, amikor majd hasonló (vagy még nagyobb) faszságokat csinál. (tudom, a macska nem olyan, mint egy gyerek)

szerinted 2010.05.10. 12:57:57

Nem akarom nálad kihúzni a gyufát, de.
Szerintem a vidéki rokonoknál jó helyük lenne, még ha nem is mehetnek be a házba, csak a fás kamrába. Mi is családtagként kezeljük a kutyáinkat, és mikor volt akkor a macskáinkat is, de soha nem jöhettek be a lakásba és boldog életük van, volt. Szerintem nalu és yoda is élvezné a vidéki életet. Megszoknák elég hamar, hozzászoktak már pár lakáshoz eddig is :)

buvarharang 2010.05.10. 20:13:17

ahhhahahha, most rájöttem hogy évek óta tudnék kommentelni ám, mert hogy a blog.hu az index! és indexre regisztrálva vagyok! Pfffffff

nem lehet letakarni a fotelt nagy textillel?

miért rúgtak ki? :-(

ne add fel! majd minden jó lesz! (jó, könnyű mondani)

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2010.05.11. 10:21:07

kerike, ugye nem bántottalak meg??? eszem ágában sem volt ám!

kerikak 2010.05.11. 13:49:33

@_hebron_: de először úgy értelmeztem hogy én bevinném a gyereket az árvaházba és az nagyon szíven ütött, de aztán hopi mondta hogy biztos nem úgy értetted és akkor megnyugodtam :)

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2010.05.11. 13:52:45

@kerikak: jaj dehogy úgy értettem! úgy értettem, hogy ha elvinném őket menhelyre, akkor ÉN úgy érezném, mintha a gyerekemet árvaházba vinném. na majd jövő héten kiengesztellek! :)

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2010.05.11. 13:54:20

@buvarharang: :)))

hát a kirúgás az egy olyan sztori, ami nem feltétlenül ide való, mindenesetre nem ért nagyon váratlanul.

viszont kivittem a macskákat, és a nalu azóta a környéket járja, a yoda addig bírta, amíg a nalu le nem lécelt, de vele is kint voltam vagy egy órát, jee. :)

kerikak 2010.05.11. 13:56:02

@_hebron_: ne viccelj, nem kell, csak félreértettelek :)

kisvi 2010.05.11. 21:07:03

Ha a macskát nem tudod elvinni, paterold el a fotelt/foteleket. Bárkihez akinél van hely, és meg tudja őrizni, magadnak meg szerezz be valami olcsó, dolgot/párnát stb.

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2010.05.12. 09:49:48

@kisvi: ez nem lenne rossz ötlet, de nincs ilyen hely. már az ágyamat is azért hagytam ott az előző albiban, mert nem tudtam hol tárolni.

egyébként meg most már úgyis mindegy. mindenképpen meg kell majd csináltatnom a foteleket, teljesen mindegy, hogy még lesz rajta három luk vagy nem...

kisvi 2010.05.12. 10:20:33

@_hebron_:
azért az ágy nem ugyanaz , mint a fotel. Ha jól néznek ki, azt simán befogadja valaki és még tudja is használni (Mitró pl? neki ninc sfotelja, helye meg lenne rá), míg a plusz ágy az általában fölös mindenhol

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2010.05.12. 10:31:26

@kisvi: megkérdezem majd, bár szerintem egy fotel elfoglalná az egész szobát nála. :)

dex.ion 2010.05.12. 18:27:32

inkább utáljatok engem:) de én teljesen egyetértek hebronnal...és most az ő faszával fogom verni a csalánt, úgyhogy lehet mondani, h kibicnek semmi sem drága, de!...vazze, ezek a macskák hozzá tartoznak kölyökkoruk óta! ez nem olyan h megunod azt elpasszolod...ezek érző lények, ragaszkodnak ahhoz, akivel élnek, - nem a gazdájukhoz, olyan nincs nekik - szal a gyerekes hasonlat teljesen áll!

hajdú 2010.05.12. 20:23:02

Nekem is van egy fölös ágyam, de még mielőtt lecsapnátok rá, úgy néz ki, a húgom viszi el - és pont majd egy fotel jön be a helyére :) Elég releváns voltam? :)
süti beállítások módosítása