ötszáztizenhatodik

2010.06.12. 00:10

rövid összefoglaló: megint vörös-barna vagyok, volt egy hátsó-defektem a körúton (pici sörösüveg-darab, a bringaszervízben azt mondták nem kéne annyit kocsmák környékén mászkálnom :), vettem kurvajó bringanaptárat, kiolvastam a pillangót, most jöhet a film, és elkezdtem ottliktól az iskola a határont. közben van teázó meg kávézó, meg szponzorkeresés, meg ilyenek.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr32075393

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hajdú 2010.06.22. 01:14:41

Én is nemrég olvastam el az Iskola a határont (a kötelező olvasmányok közül valahogy kimaradt, pedig érdekes a téma) és hát nem is tudom hogy mondjam... nehéz volt. Kíváncsi vagyok, neked hogy tetszik! Viszont most olvastam az Utas és holdvilágot, és az viszont igazi klasszikus!
süti beállítások módosítása