ötszázharminchetedik

2010.10.14. 00:51

mai termés: elvágtam az ujjamat késsel, leforráztam a kezem forralt borral, bevertem a könyököm és elestem a saját lábamban. :)

és el se meséltem, hogy a múlt héten elütött egy kocsi bringázás közben, de nem lett senkinek semmi baja, csak kicsit furán áll a váltóm.

és hétvégén voltunk versenyen szerbiában, idén az utolsón, és szuperjó volt, nagyon régen nevettem ennyit, találkoztam újra az erdélyi barátainkkal, hoztam házipálinkát ha már erdélyből nem sikerült, meg kupát is, bár csak másodikat, de csak egy kis híja volt, hogy nem vertem meg az európa bajnok csajt.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr632370324

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása