ötszáznegyvenegyedik

2010.11.24. 01:28

ismét elkezdtem spinningre járni (ez ilyen szobabringás edzés, jó kemény). mostantól heti három alkalommal ezzel fog kezdődni a napom, eddig két edzésen vagyok túl, és imádom. teljesen más így nekikezdeni a napnak, teljesen felpörget, és én ezt az időt eddig alvással töltöttem! ma megkérdezte az edző srác, hogy ki hány alkalommal volt eddig, amikor én következtem meg se várta a választ, átugrott azzal, hogy én biztosan sokszor. :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr62469431

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kerikak 2010.11.24. 12:18:08

ezek szerint jó formában vagy ;)

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2010.11.24. 20:08:46

én nem úgy érzem, de ezek szerint ő úgy látja :)
süti beállítások módosítása