százharmincharmadik

2008.06.26. 13:29

nem szokásom posztot kitörölni, akkor se ha megbánom, amit leírtam, de most megtettem. nem fogom leírni mi történt, mert nem ide való. mint ahogy azok a bejegyzések se voltak azok, de ezt nem mértem fel. nem éreztem a súlyát, és ezt utólag borzasztóan sajnálom, mert semmiképpen nem akartam bántani vele senkit, legkevésbé azt, akit eltalált.és ebben a mondatban a hangsúly az utólagon van. igen, egy felnőtt ember nem utólag gondolkodik el azon, hogy amit tett, az mennyire bánt meg másokat, vagy mennyire jogos. nem vagyok felnőtt ember...

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr10540464

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

S.Z.I. 2008.06.26. 15:11:07

felnőtt ember vagy, csak kicsit néha határozatlan. mindenki tesz néha olyat, amit utólag megbán, vagy nem kellett volna tennie. lehet, hogy nem te vagy a hibás, de rajtad csattan. általában kettőn, vagy több emberen múlik. lehet az is elgondolkozhatna, akit nem szándékosan, de megbántottál... lehet ő is hibázott??

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.06.26. 15:17:12

én vagyok a hibás. ha megbántasz valakit, arról nem a másik tehet, csak te.

kerikak 2008.06.26. 17:39:56

nem csináltál semmi rosszat, csak kicsit kipanaszkodtad magad a saját blogodon, miért ne tehetnéd ezt meg?
ne legyen emiatt lelkiismeret-furdalásod és főleg ne hibáztasd magad :)

gargoyle 2008.06.29. 00:27:25

nem tudom mirol van szo, de az marhasag hogy felnott ember nem hibazik/teved. felnott ember amit lehet megtesz a hiba javitasaert de kulonosen es leginkabb tanul belole. ennel tobbet magadtol se varj el. en is vicceskedtem veled csutortokon olyat amin te nem nevettel, levontam a tanulsagot magamra es a sajatos humorerzekemre nezve (: utolag is elnezest :o
süti beállítások módosítása