százharmincnyolcadik

2008.07.03. 10:40

eszti, aki egyiptomban tölti érdekesebbnél érdekesebb napjait, a blogjában néha összegyűjti, hogy milyen furcsa keresőkifejezésekkel találták őt meg. merthogy ezt a blogíró látja ám. kapok jó kis statisztikát arról, hogy hányan töltik le hányszor egy nap, egy héten, amit akarok. meg tudom nézni melyik bejegyzésemet hányszor olvasták el, milyen oldalról jutottak el hozzám, és hát a keresőkifejezéseket, igen. eddig nekem nem volt semmi említésre méltó, de ma megakadt a szemem néhányon, ezeket én is közzétenném most:

- szülinapi naptár az oviban (ez annyira nem izgi, a szülinapos posztomat dobja fel amúgy)

- pedig én próbáltam normális lenni (örülök neki, általában én is próbálok, nem sok sikerrel...)

- fáj és azt akarom hogy elmúljon (vajon talált megoldást a problémájára nálam?!)

- idősebb csajok sisakban motoron képek (furcsa perverzióik vannak egyeseknek... a motort még érteném, a sisakot már annyira nem, na de idősebb?!)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr92550833

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kerikak 2008.07.03. 11:07:44

miért? idősebb csajok is szerethetik a motorozást :))
voltam párszor az alsóörsi motoros találkozón, csomó nőt láttam, nagyon vagányak :))

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.07.03. 11:19:23

persze, hogy szerethetik. lehet, hogy én is motorosnagyi leszek, ha egyszer az életben megtanulok motort vezetni. de gyanús, hogy itt az úriember nem feltétlenül erre gondolt... :)

Eszti · http://buvarharang.freeblog.hu 2008.07.10. 19:44:59

attol függ mennyire idős :-D egy tizenévesnek egy harmincas csaj is idős pölö
süti beállítások módosítása