száznegyvenharmadik

2008.07.16. 10:12

én még mindig csak próbálok visszarázódni a szürke hétköznapokba. a nap fele még mindig arról szól, hogy sztorizgatunk egymásnak meg küldözgetjük a kint készült fotókat. azt hiszem mindannyian othagytuk egy kis részünket. :)

ma viszont ha nem esik az eső, akkor koncertre megyünk dórival és jól megünnepeljük az ő szülinapját meg az én névnapomat, utólag.

 

hétvégén pedig célraszálló nemzeti, remélem jó idő lesz. apa sárkánnyal akar lerepülni, úgyhogy lefele sofőrködöm elvileg, csak kéne egy navigátor, mert egyedül úgy el fogok tévedni, mint a huzat... de a betervezett navigátor még nem tudja, hogy jön-e... ;)

 

ápdét: nem jön :(((

 

egyébként meg:

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr65570556

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MajorAnna · http://manna.blog.hu 2008.07.16. 10:24:53

Nyaralás után az ember olyan távolinak érzi azokat az embereket, akiket itthon hagyott. Olyankor azokban gondolkodsz és élsz, akikkel nyaraltál. Természetes folyamat. Eltelik néhány nap és már el sem hiszed, hogy ott voltál. Tudom, szörnyű. Üdv itthon :DD

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.07.16. 10:35:08

egyébként ez tényleg tök fura, hogy most többet beszélek azokkal, akikkel voltam, mint az itthoniakkal. eddig kicsit lelkiismeret-furdalásom is volt miatta, de ha ez természetes, akkor oké. :)))

MajorAnna · http://manna.blog.hu 2008.07.17. 10:32:54

Mikor életemben először voltam Egyiptomban, az olyan hatással volt rám, hogy majd egy évig abból töltekeztem. Azokkal az emberekkel voltam a legszívesebben, akikkel ott voltam ill. ott ismerkedtem meg. Mert ők is ugyanazt a csodát élték át. Aztán volt még egy-két ilyen nyaralás, ami után nagyon nehezen tudtam visszazökkeni a hétköznapokba. Talán a legemlékezetesebb a Karib tengeri nyaralás. Lásd. az órám. :))Tisztelettel jelentem, hogy ott bizony még javában alszanak az emberek, most fordulnak horkolva a másik oldalukra, mert még csak hajnali fél öt van. :DDDD

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.07.17. 10:44:57

:)))

nekem ilyen nagyon nagy hatású nyaralás isztambul volt, oda azóta is visszavágyom.

kisvi 2008.07.17. 10:46:04

Én is az utazásaimból élek.
Amikor úgy érzem kifogytam belőlük, akkor ismét elutazok valahova. Ez éltet :)
süti beállítások módosítása