százötvenkilencedik

2008.07.29. 21:40

nalu cica nincs jól. napok óta hány, most már legalább nem sárgát és habosat, csak a kaja jön ki belőle... viszont napközben futkározik, játszik, szóval nagy baj nem lehet, de ha folytatja állatorvos lesz a vége. viszont esténként bújós, most is itt alszik mellettem (egy dobozon, amit nem csomagoltam ki a költözés óta, így viszont nem kell visszacsomagolnom :D ).

ja, és allergiás vagyok. 16 éves koromig sose voltam. reptereken, hegyeken nőttem fel, szóval még azt se lehet mondani, hogy nem szokott hozzá a szervezetem a pollenekhez. aztán egyszercsak gondolt egyet az immunrendszerem, és feladta a küzdelmet a virágporral, pollenekkel és a penészgombával. egyik napról a másikra mindenre allergiás lettem, ami május és október között virágzott (meg a penészgombára). namármost. persze elkezdődött a szokásos hercehurca, allergiavizsgálat, gyógyszerfelírás, gyógyszerszedés májustól októberig, köhögés, tüsszentés, orr- és szemvakargatás éjjel-nappal, imádtam. aztán lett belőle még grátisz egy kezdődő asztma, tüdőgyógyász, még több vizsgálat, még több gyógyszer és minden szar ami kell.

aztán tavaly nyár elején gondoltam egyet, és nem szedtem be többet a gyógyszereket. nem mentem többet orvoshoz. úgy döntöttem, hogy nem leszek többet allergiás és kész. és (én csodálkoztam a legjobban) tavaly nyáron szerintem két kezemen meg tudom számolni hányszor tüsszentettem, persze mind parlagfűszezonban. na most ez megint elkezdődött (mármint a parlagfűszezon). eddig tök jól voltam, de most folyton tüsszögök. de még így is tök jó, mert mindezt gyógyszer nélkül, köhögés, szem- orr- és torokviszketés nélkül. ha ez az ára annak, hogy az év 365 napjából 310-ben jól legyek, akkor én benne vagyok!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr57591710

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mitro 2008.07.29. 21:53:26

Nekem is van olyan dobozom, amit a költözés óta nem csomagoltam ki... csak én négy éve költöztem:)
És nincs rajta macska:D

mitro 2008.07.29. 22:42:58

És persze jobbulást Nalu cicának!
Meg neked is! :)

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.07.29. 22:47:41

köszönjük, rá jobban ráfér azt hiszem, én megbírkózom ezekkel az ádáz parlagfű pollenekkel valahogy! :D

S.Z.I. 2008.07.30. 08:07:38

nekem is van olyan dobozom, és azt se tudom mi van benne...

milena [törölt] 2008.07.30. 10:54:26

jajj, szegény cica...

csatlakozom mitro jókívánságaihoz :)

]Gabó[ · http://nekemnincs.blog.hu 2008.07.30. 11:05:21

jobbulást nektek!
irigyellek az elhatározásos öngyógyításoddal.
én már 10+ éve gyógyszert szedek rá, és még így is van néhány hét, mikor viszket a szemem-orrom.
doboz itt is van, csak nem költözős. múltkor kinyitottam egyet, előjöttek a pókok belőle :)

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.07.30. 17:00:44

én se tudom hogy csináltam/csinálom, mert máskor meg nem igazán megy ez az "öngyógyítás". itt egyszerűen csak gondoltam egyet, és működik. persze már sok mindenkivel megbeszéltük, hogy az allergia (és az asztma is) tipikusan pszichés eredetű betegség, tehát lehet, hogy pont akkor szűnt meg valami frusztráló dolog az életemben. az biztos, hogy most lenne is oka kijönni az allergiának (parlagfűtől függetlenül is).
süti beállítások módosítása