százhetvenegyedik

2008.08.13. 00:41

sziget, második nap (0.).

ma azzal fogadtak kint, hogy 34 fok van a pultban... azt nem tudom ma mennyi sört adtunk el, de biztos nem többet, mint tegnap, sőt... ugyanis érezhetően mindenki az iron maidenen volt, persze nem kellett félteni a franciákat ma sem, de jóval kevesebben voltak még ők is. nyolc és tíz között volt olyan, hogy nem állt SENKI a pultnál! ilyen amióta kint dolgozom, még nem volt... (pontosabban tavaly ugyanez volt állítólag, amikor manu chao zenélt a nagyszínpadon, de akkor én a koncerten voltam és nem a pultban :)

egyébként nem történt semmi említésre méltó, ha csak azt nem vesszük, hogy a mellettem lévő kasszánál dolgozó srácot megint elkezdték meghívogatni a franciák mindenfélére. tavaly is ez volt (akkor mondjuk nem örült annyira, amikor kiderült, hogy az egyik srác akarna is tőle valamit :), engem még soha nem hívott meg senki semmire a szigeten. újabb elgondolkodtató dolog, bár azt hiszem nem leszek emiatt öngyilkos...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr40613520

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

OpenWolf! 2008.08.13. 01:12:35

nézzük másik oldalról: van "tekintélyed", nem tartanak afféle könnyen meghívogatható kishölgynek.;)
amúgy tök örülök ezeknek a posztoknak. tartottam tőle, hogy nem lesz már enyergijád még beszámolni is.:) csak így tovább! és érezd jól magad:))

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.08.13. 09:41:51

be kellett vetnem a bloggazda cseles lehetőségeit, hogy kiderítsem ki vagy, galád nikkváltó! :)

egyébként én is arra gondolok, hogy valószínűleg azért nem hívogatnak meg, mert állok neki jópofizni fűvel-fával a pultban...

kerikak 2008.08.13. 10:03:45

az a lényeg hogy jól érezd magad :) a manu chao-n meg én is ott voltam tavaly :))

OpenWolf! 2008.08.13. 23:45:52

Bocsi.:)) Nem jársz blogra mostanában (ezen a héten konkrétan ez nem lep meg), ezért nem láthatod, ahogy kétpercenként bemutatkozom.:)
Ja és hiányzik a nyihh.
süti beállítások módosítása