kétszáztizennyolcadik

2008.10.02. 09:51

gabó tegnapi kommentjéről jutott eszembe egy vicces eset, ami velem esett meg.  (a sztorit tegnap estére ígértem, de nem hajlandó bekapcsolni a számítógép otthon, úgyhogy amíg gellért nem jön és szereli meg, addig esténként szomorúan tévézgetek a két macskával...)

na szóval a történet: úgy 14 éves lehettem, nyár és éjszaka volt, én aludtam. valamiért felébredtem, átmentem anya szobájába, de ő nem volt ott (legalábbis én úgy láttam). aztán benéztem az öcsém szobájába is, de ő sem volt ott (legalábbis én úgy láttam). megállapítottam, hogy biztos átmentek a szomszéd házba anya egyik barátnőjéhez, úgyhogy elindultam utánuk. az éjszaka kellős közepén egy szál pólóban és bugyiban. talán papucsot vettem még fel.

a szerencsém az volt, hogy anya felébredt arra, hogy zárom az ajtót (mert természetesen ott aludtak mindketten az öcsémmel a saját ágyukban), benézett a szobámba, látta, hogy nem vagyok ott, kinézett az ablakomon és én éppen akkor léptem ki a lépcsőházból. utánamszólt, hogy hova megyek, mire én teljesen nyugodtan megfordultam, visszamentem, és visszafeküdtem az ágyamba aludni. anya kérdezgette, hogy hová indultam, de nem mondtam semmit.

namármost. ezt a sztorit nem mesélték, emlékszem az egészre. sosem voltam alvajáró, nem beszéltem álmomban (na jó, kivéve amikor dórival nyraltunk és hollandul karattyoltam), ébren voltam végig, és esküszöm, hogy anya és az öcsém nem voltak a szobájukban. hogy miért nem esett le, hogy éjjel van, és tuti nincsenek a szomszédban? és hogy én egy szál pólóban vagyok és fel kéne venni mondjuk egy nadrágot? lövésem sincs... még annyira emlékszem, hogy ahogy mentem le a lépcsőházban azon gondolkodtam, hogy meg ne lássanak a szomszédok egy szál bugyiban. de akkor miért nem mentem vissza?!

azt hiszem az a szerencsém, hogy anya felébredt, kicsit furcsán nézett volna anya barátnője, ha hajnali kettőkor becsöngetek hozzá, hogy a anyut keresem, egy szál semmiben...

:)))

 

egyébként tegnap csak hülyeségeket álmodtam, olyat ami inkább visszalépés elanor legutóbbi álomfejtéséhez képest. :(

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr62692083

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gell 2008.10.02. 10:32:05

első ;)

az 1 nem is prímszám tudtátok?

hu.wikipedia.org/wiki/1_(sz%C3%A1m)

megrágott valamit a yoda és össze kell szigszallagozni?

mitro 2008.10.02. 10:32:15

:DDDDDDDDD
Szerintem elvitték őket az ufók, és mikor látták, hogy elindulsz, akkor azt gondolták, hogy húha, ez a kiscsaj biztos nagyon veszélyes, ha ilyen lengén öltözve elindul, hogy szembeszáljon az idegenekkel, úgyhogy inkább visszavitték őket. :)

Az álmod meg írd meg, hogy Elanor jól meg tudja fejteni, ha idetéved!

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.10.02. 10:36:45

gell
hát nem tudom, nem működik az egér meg a billentyűzet, úgyhogy lehet... :S :)

kerikak 2008.10.02. 10:53:47

:DDD
mitro magyarázata ésszerű és logikus :DD

]Gabó[ · http://nekemnincs.blog.hu 2008.10.02. 11:01:27

Éjszaka érdekes tudatállapotokba tud kerülni az ember. :) A sztoridban nagyon érdekes ez az állapot. Talán valamilyen transz lehetett, és egy álomélmény miatt hitted azt, hogy nincsenek ott.
Nagyon homályosan tudok csak emlékezni az éjszakai epizódokra. Volt, hogy egyszer beszéltem telefonon valakivel, később mondta, hogy milyen hülyeségeket mondtam. Csak akkor rémlett valami, hogy egyáltalán telefonáltunk, mikor mondta másnap. :)

mitro :DDDDD
az álomra én is kíváncsi vagyok, ha nem titok

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.10.02. 11:11:00

bocs srácok, de ez most tényleg nem az az álom, amit ide le kéne írnom.

gabó, egyébként tényleg olyan volt kicsit, mintha transzba estem volna vagy nem tudom. furcsa volt. meg az is furcsa, hogy mindenre emlékszem.

]Gabó[ · http://nekemnincs.blog.hu 2008.10.02. 11:37:01

hebron, ok. :)
Ja, tegnap a macskám a számítógép zsinórjai körül ólálkodott. Remélem nem kap rá a zsinórízre :) Vagy akkor megkaphatja a régi billentyűzetet, meg egeret :)

gell 2008.10.02. 11:41:34

gimis nyári szünetben németországban dolgoztam (trágyalapátolás nyam nyam) és egyik éjjel azt álmodtam, hogy az akkori kedvesem levágatta a haját. egy hét múlva jött egy levél tőle, hogy fodrásznál volt és hogy levágatta rövidre (addig szép hosszú haja volt..)
és és
nemrégiben meg a kedvenc énekesnőmmel álmodtam, hogy együtt buliztunk aztán kiderült hogy aznap volt a születésnapja
és és
ma éjjel meg hebronnal álmodtam de azt nem mesélem el hogy mit :D

ja és egyszer 41fokos lázam volt és hallucináltam az is ér?

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.10.02. 13:19:19

az vicces volt, amikor kiderült, hogy a szarabettensznek aznap van a szülinapja. :)

mit hallucináltál? én egyszer elájultam (tényleg csak egyszer, azóta se sose), és azt álmodtam közben, hogy fekszem egy gyönyörű zöld, virágos réten, és egy akkori kedves zenész ismerősöm fekszik mellettem és gitározik valami nagyon szépet, és minden olyan idilli és semmi kedvem felébredni. :)

kerikak 2008.10.02. 13:24:27

egyszer én is elájultam mikor vért adtam, de akkor nem álmodtam semmit, sőt nagyon rossz érzés volt
eddig azt hittem ez mindenkinek ilyen, jobban esett volna ha egy virágos rétre zuhanok egy gitározó pasas mellé :))

gell 2008.10.02. 13:46:30

hát semmiképp nem gitározó pasast :)
nem tudom fura volt a függöny mintái keltek életre, forogtak aztán olyan lett mintha súlyuk lenne aztán mintha egy röpke pillanatra megértettem volna, hogy mi az a végtelen.

egyszer elájultam én is félig.. felkapaszkodtam egy metro kapaszkodóba a bátyám szobájában (huu hogy kerülhetett oda???)aztán elsötétült minden lila csillagokat láttam körözni aztán hallottam koppanni a térdemet a padlón aztán a könyökömet de nem is éreztem, és aztán már fel is ébredtem.

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.10.02. 15:31:02

keri
hát az ájulás előtt meg után nem volt túl jó, csak közben. :)

gell
és amikor felébredtél akkor se fájt? :)
süti beállítások módosítása