kétszáznegyvenötödik

2008.12.03. 17:00

kicsit csend volt mostanság, tudom, és köszi, hogy nem nyaggattatok. az utóbbi két hét egy merő idegbaj volt, de jelentem minden rendben! még a karácsonnyal se volt időm/enerigám foglalkozni, úgyhogy most jöhet váltásképp a karácsonyi idegbaj, remek lesz...

még szerencse, hogy meg lehet oldani netes rendeléssel, saját kezű cuccok készítésével az ajándékozást, mert a plázás vásárolgatásoktól az év többi napján is kiver a víz, nemhogy ebben a csodálatos karácsonyi hangulatban, amikor mindenhonnan angyalkák és girlandok lógnak, szól a mennyből az angyal, és csak nyomják beléd, hogy vásárolj, vásárolj, minél drágább ajándékot, annál jobb, akkor jobban fognak szeretni, ha kell vegyél fel hitelt hozzá, nem érdekes, hogy válság van, költsél csak, költsél!!!

na én ettől rosszul vagyok, csak a családnak meg nagyon nehéz ajándékot venni. amikor narancslekvárt főztem, azt senki nem ette meg, és úgy láttam, hogy nem is örültek neki, úgyhogy az ilyeneket hamar ki is iktattam. és persze senkinek lövése sincs, hogy mit vegyen a másiknak, mindenki engem kérdezget, hogy van-e valami ötletem... néha már azt gondolom hagyni kéne ezt a hülye ajándékozást a fenébe. de közben meg örülök, ha valaki örül annak, amit tőlem kap, és jó nézni, ahogy bontogatják az ajándékokat...

azt kéne csinálni, mint a suliban régen, hogy mindenki húz egy nevet. és csak annak vesz/készít ajándékot.

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr1801844

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szerinted 2008.12.03. 18:44:04

:)))) Én egy csomag kockacukrot kérek... :)))

milena 2008.12.04. 13:32:44

Ugyehogy?

Nekem is tele van a t*köm a karácsonnyal. Még szerencse, hogy a szűkebb családban kiiktattuk az ajándékozást, és Peetmasterrel is megállapodtunk, hogy nem veszünk egymásnak semmit.

Minél többedszerre kezdődik a karácsonyi transz, annál kevésbé tud lelkesíteni.

Minek vegyél ajándékot egy olyan embernek, akinek pl. sokkal több pénze van, mint neked, és a világon mindene megvan, vagy egy olyannak, akiről fogalmad sincs, minek örülne?

Ott van az ofiszhúzás is. Hogy az a ************. Akit húztam, azt alig látom, mert ugye nem ismerkedni, hanem dolgozni járunk az ofiszba. Ráadásul mindenki szeme láttára kell majd átadnunk az ajándékokat, amiket mindenki kézről-kézre adva csodál meg, úgyhogy van egy erős kreatívságipróbatétel-jellege is a dolognak.

Tiltsuk be a karácsonyt!

monday 2008.12.04. 14:19:51

Egy ideje már nem is veszek ajándékot, csak ha úgy érzem, hogy sikerült rátalálnom valami igazán szívhez szólóra. Mennyivel jobb lenne békében összeülni, beszélgetni egy jót, enni, forralt bort inni. Hiába magyarázom ezt a családomnak, sehogy sem értik. Utálok ajándékot bontogatni, jópofát vágni a százötvenkilencedik parfümhöz (amit egyébként sem használok soha), tusfürdőhőz, naptárhoz és még ki tudja, mihez. Meg különben is, mi az, hogy a szeretet ünnepe? Micsoda ostobaság kijelölni egy napot, amelyen - ha törik, ha szakad - kötelező szeretnünk egymást? Ajándékokkal kompenzálni az egész éves oda nem figyelést, rossz viszonyt beteges dolog.

szerinted 2008.12.04. 14:30:06

Az a vicces, hogy szinte mindenki erről panaszkodik! Akkor ki az a sok idegbeteg, embernek látszó zombi, aki megtölti a plázákat? Miért? És minek?
Szerencsére én nyugodtan forraltborozom (ha nem esne minden nap az eső) a Karácsonyi vásárban, mert már gyerekkoromban kiiktatták a szüleim ezt a baromságot az életünkből. Úgyhogy mindenki üljön szépen a fa alá, köré, mellé és beszélgessen inkább a családjával, egy pohár jó bor (opcionális) mellett.

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.12.04. 15:32:25

munkahelyen én ezt abszolút hülyeségnek tartom, általában tényleg nem ismeri az ember annyira a munkatársait, hogy tudja, minek örülnének. felesleges kacatot mert hülyeség adni.

monday, legközelebb megünnepeljük az első kommentedet itt! :)

mondjuk mi csak "szűk" családi körben ajándékozunk, de így is egyrészt nehéz kitalálni minek örülne a másik, mert ha már adok, akkor azt szeretném, hogy örömet szerezzek vele. másrészt az olyan legyen, amit ki is tudok fizetni, hiába vennék szívesen mindenkinek autót, lakást, mosogatógépet, új szekrénysort, fitneszbérletet és bora borai nyaralást, ha nem tehetem meg. :)

mondjuk a gyerekkorom karácsonyaira jó visszaemlékezni, már amikor még tényleg együtt ünnepelt a család, és a nagymamámmal együtt énekeltük a mennyből az angyalt a fa mellett. most se kínlódás, vagy hátamközepérekívánós, ne értsetek félre. csak valahogy eltolódtak az arányok, és sokkal inkább az ajándékozásról szól, mint arról, hogy összeülünk, kajálunk egy jót, beszélgetünk, társasozunk, akármi. bár nagynénéméknél szoktunk közösen filmet nézni pl. azt szeretem.

olyan karácsonyt akarok, mint a dóriéké! :D

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.12.04. 15:39:07

na kitaláltam, hogy mindenki, aki bojkottálná az ajándékozást karácsonykor, az a dóriéknál fog gyülekezni szenteste! és hógolyózunk amjd meg hóembert építünk, és jól beborozunk pannonhalmi infusio-val és gyula bá borával! :DDD

szerinted 2008.12.04. 15:49:36

Azért örülök, hogy a címemet nem írtad ki! :)))) Milyen megdöbbenés lenne otthon, mikor sorra csöngetnek az emberek! :)))
Megjegyzem az idei szentestei bor: Dúzsi Tamás pincészetének Görög szója :))))

kerikak 2008.12.04. 15:58:22

én szeretem az ajándékozást, igaz nálunk is csak a tesóm gyerekeinek kell vennem valamit meg most már a közegnek :) és szívesen agyalok rajta :)
de a mh-i ajándékozás tényleg hülyeség, ha nálunk ilyen lenne simán kivonnám magam belőle

milena 2008.12.05. 11:39:22

Keri, nálunk nagyon rossz szemmel néznék, ha valaki megpróbálná. Elvileg fel volt ajánlva, hogy nem kell részt venni benne, de senki nem meri kivonni magát, pedig valójában a legtöbbünknek a t*ke tele van a dologgal.

A limit ráadásul 5 rugó, amit ugye illik megközelíteni, vagy picit át is lépni. És nekem a főnökökkel ellentétben nem mindegy, hogy megmarad-e 5 rugóm, vagy el kell költenem.

Az jó, ha te szereted az ajándékozást; akkor jó is, ha nem kényszerből adod, és ha tudod, hogy örülni fognak neki. A legjobb a spontán ajándék, mikor meglátsz valamit, és eszedbe jut, hogy valaki ennek biztosan nagyon örülne, és át is nyújtod neki, pedig nem indokolja semmilyen alkalom.

kerikak 2008.12.05. 11:57:33

Miléna, nálunk sem nézik jó szemmel és azt sem hogy csapatépítésekből is kivonom magam (egyszerűen felháborító mikor péntek-szombatra szervezik, vidékre hogy ne tudj hazajönni, nem tehetek róla de utálom még akkor is ha péntek estétől már csak buli van) meg is szoktam kapni az értékelésben hogy nem vagyok lojális, nem nagyon érdekel
de persze téged nem biztatnálak erre :)

amúgy nálunk is volt az ajándékozásból gond, tesómék soha nem örültek ha vettem nekik valamit, mert nekik nincs pénzük és nem tudják viszonozni, ezért alakult úgy hogy csak a gyerekek kapnak
az ő kívánságaikat meg nem nehéz kitalálni kb minden nap elmondják :))
süti beállítások módosítása