kétszázhetvenkilencedik

2009.01.07. 10:10

 

tegnap megette az automata a bankkártyámat. betettem, és az égvilágon semmi sem történt, visszaadni sem akarta. enyhe pánikroham tört rám így este negyed tíz felé és két üveg bor után... felhívtam az automatán lévő telefonszámot, ahol végigpötyögtem a menüben az összes számot, mire eljutottam egy ügyintézőhöz. a csaj közölte, hogy be kell tenni egy másik bankkártyát, de fogni erősen, nehogy azt is beszívja. és akkor majd eszébe jut a gépnek, hogy van bent egy kártya már, amit fel kéne ismernie. ha ez nem sikerül, hívjam fel a bankomat és tiltassam le a kártyámat.

na jó, akkor szerezzünk valahonnan még egy bankkártyát. ugrasztottam dórit, de ő már pizsiben, nem baj lejön, addig próbálkozom járókelőkkel. próbáltátok már vadidegen emberek bankkártyáját kölcsönkérni? hát nem könnyű... először két csajt kérdeztem meg, ők furcsán néztek rám, és továbbmentek. aztán egy srácot gitárral, a gitáros srácok jó fejek, próbált is volna segíteni, de nagy kutakodás után sem találta a kártyát, úgyhogy továbbment nagy bocsánatkérések közepette. aztán jött a két megmentőm két kedves srác személyében, egy darabig elvitatkozgattunk, hogy melyikünk próbálja meg a nagy feladatot, kitől ragadja magához az automata azt a kártyát is, végül hős voltam és vállaltam. és onnantól minden ment, mint a karikacsapás, kártya felismerve, pénz kiadva, kártya visszaadva, én is a srácoknak, köszönöm, köszönöm, szívesen, nincs mit, további szép estét.

dóri addigra öltözött át és már zárta a lakást...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr59863016

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2009.01.07. 10:33:07

az hogy lehet, hogy ilyesmi mindig veled tortenik?:D

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2009.01.07. 10:37:05

biztosan ez a karmám. :) valamit biztos meg kéne tanulnom ezekből, már kapisgálom is, de még nincs meg egészen... de az is lehet, hogy csak egyszerűen így izgalmasabb az életem. :)

mitro 2009.01.07. 10:43:10

Tipikus, tipppikus... (elgondolkodva a szakálát simogatja) :)

szerinted 2009.01.07. 11:18:02

:)))))))
Milyen hétköznapi lett volna, ha csak szimplán ad pénzt az automata, így sokkal érdekesebb volt.
kockacukor

kerikak 2009.01.07. 17:35:33

jó hogy elmesélted, ha velem történne ilyesmi most már tudom mire számíthatok hihi :DD

hajdú 2009.01.07. 21:57:05

Minden jó, ha vége jó :)
süti beállítások módosítása