kétszázkilencvenkettedik

2009.01.21. 15:45

hazamentem(tünk). megetettem a macskákat. eljöttem(tünk). jön az üzenet: lakótárs bezárva felejtette az ablakot, a macskák nem tudnak kimenni, nyissam ki. gondolkodom az üzeneten, de hát a macskák kint voltak a teraszon... yoda még pattant is egyet a szobám ablakán... rájöttem, hogy az ablak továbbra is be volt zárva, hiszen én nem nyitottam ki, viszont a macskák ki lettek csukva a teraszra. hazamentem(tünk). kinyitottam az ablakot. átfagyott macskát szeretgettem. újból eljöttem(tünk). aztán harmadszor is visszamentem(tünk)... ha eddig nem ismertem volna meg a lépcsőház és a lift minden zegzugát, most már tuti ismerem. :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr34893652

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szerinted 2009.01.21. 20:37:24

Ugyan már! Az én macskám az udvaron él, soha semmi baja nem volt. A te szobacicáidnak sem árt egy kis jólevegő :)))
kockacukor

hajdú 2009.01.21. 22:40:46

Bevallom, nem értem... De akárhogy is, a cicáknak simisimi :)

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2009.01.22. 08:30:11

:)

az a lényeg, hogy az alom meg a kajájuk a teraszon van, de a lakótársam bezárta a nappali ablakát, így nem tudtak kimenni pisilni. amikor hazaértem adtam nekik enni kint, és becsuktam a teraszajtót magam után, de az ablak továbbra is zárva volt, így én meg szépen kizártam a macskákat a teraszra. érted már? :)

persze, hogy semmi bajuk nem lesz, nalu is kint élt napközben amikor még szentendrén laktunk. inkább azon izgultam nehogy leugorjanak bánatukban a hetedikről. :)

dex.ion 2009.01.22. 10:21:22

@_hebron_: szar helyzet, de ha már így alakult, kicsit keményebb is lehettél volna. miközben yoda csámpázott be a szobába és a szemedbe nézett, azt kellett volna mondanod: fülhallgató...és ő értett volna mindent, és többé nem lettek volna veszélyben a madzagok.

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2009.01.22. 10:27:04

dex
:)))
egyszerűbben megoldottam a problémát, azóta nincs fejhallgatóm, és zenehallgatás helyett olvasok a metrón.
süti beállítások módosítása