háromszázhuszonhatodik

2009.04.21. 15:30

na ilyen is csak velem történhet...

vettem a vaterán egy egyedileg összerakott, új országútit. (tudom, aki a vaterán vásárol bringát, az sikeres nem lehet...) akitől vettem tudta, hogy rögtön használnám is, direkt úgy beszéltük meg, hogy úgy rakja össze. ehhez képest mikor beértem a munkahelyre (reggel hoztam el a cangát), akkor vettük észre a kollégákkal, hogy a kerekek anyái nincsenek meghúzva. hát meghúztuk, meg átnéztük, hogy mi nincs még... hazafele elszállt az első váltóbowden, néhány éppen arra gördeszkázó srácot kértem meg, hogy tegyék már vissza, véletlenül pont volt náluk imbuszkulcs-készlet.

onnan mentem egyből a bringaszervízbe (luongo kerékpárszervíz, raoul wallenberg utca, mindenkinek csak ajánlani tudom!), ahol a srácok csináltak rajta egy kisgenerált, majd mikor elhoztam mondták, hogy amúgy jó a bringa, de a váltóval nem nagyon tudnak mit kezdeni, mert a váltókar és a hátsó váltó nem kompatibilis egymással. egyelőre használható, de le kéne cserélni, mindenesetre ne nagyon váltsak vele. még szerencse, hogy nem is szoktam...

ma a dolgozóban állítgattunk a kormányon, ülésen még kicsit, mikor észrevettük, hogy a hátsó kerék tök lapos. na, birngát gyorsan bedobtuk a kocsiba, benzúktnál próbáljuk felfújni, nem megy. ez bizony defektes. most itt áll az előtrében a kis lapos kerekű, valahogy megpróbálok majd felkommandózni a metróra, meg lekommandózni róla, hátha még zárás előtt tíz perccel odaérek a luongoba. a gyömrőitől a jászaiig tolni a szamarat nem lenne vicces...

 

ápdét: tényleg nem volt az... a pöttyösutcáig elvitt t kocsival, ott a metrótól elzavartak a forgalmisták, a telefonom lemerült, úgyhogy elindultam gyalog. az ecseri végénél egy srácnak volt gumibelsője, de kulcsunk nem volt a kerékhez, így toltam tovább. a népligetnél két trafipaxozó rendőrtől kértem kölcsönt telefont, elértem apát, de nem ért rá. pöttyösu.-nyugati, kádár utca, bringával de gyalog szinte percre pontosan két óra. ha van jóisten, akkor most rohadjon meg egy kicsit.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr331078205

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kerikak 2009.04.22. 09:40:55

huh jó kis túra :) nem hagyhattad volna a melóhelyen míg valaki ráér és elviszi kocsival a szervízbe vagy esetleg megcsinálja?

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2009.04.22. 10:03:52

de, itthagyhattam volna, de azt hittem haza tudok jutni egyszerűbben, és még este el akartam vinni szervízbe. hát így jártam.

viszont este visszahívott apa, és ő mondta, hogy feltehettem volna kökin a vonatra, az meg elvitt volna a nyugatihoz. hát most már mindegy. :)

szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2009.04.22. 11:10:28

sőt engem is felhívhattál volna, mert ugye mint tudjuk, már 2 auto van a csaladban. tegnap meg pont otthon dolgoztam, meg el is tudtam volna menni erted...

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2009.04.22. 11:32:23

jaj de cuki vagy!

csak az a baj, hogy már bőven nem tudok annyi számot megjegyezni, mint régebben, apáét is csak azért, mert az eleje ugyanaz, mint az enyém... így aztán ott hirtelen a rendőrtelefonról csak őt tudtam. :(

de észben tartom, köszönöm!
süti beállítások módosítása