háromszázhetvenhatodik

2009.08.16. 03:01

sziget, ötödik-hatodik (3.-4.) nap

na tegnap sikerült ötkor hazakeveredni, és életemben először hajóval jöttem haza a szigetről, szép volt. :)

amúgy nincs semmi, most kezdek fáradni, de bőven nincs az, mint tavaly volt. a lábam fáj, főleg a bal és azon is a térdem meg a bokám, de a reumakenőcs tök jó rá. :) még mindig nem csapolok álmomban, mondjuk munka közben is kevesebbet, mint tavaly. érezhetően kevesebben vannak a szigeten, ma volt pár magyar, de az a dömping ami eddig jellemző volt teljesen elmaradt. ha valahol koncert van, az elszívja tőlünk az embereket, ez se volt eddig jellemző. nem értjük az egészet, mert állítólag tegnap éjjel sokan voltak, de inkább akkor is csak folyamatosan jöttek, nem pedig hatszázan álltak a pultnál egyszerre. nem igazán értjük.

viszont ma is meghívtak valamire. :) észrevettem, hogy többet mosolygok az emberekre, többször veszem fel velük a szemkontaktust, lehet, hogy emiatt. gizi azt mondta tegnap egy srác tök sokáig fotózott engem, azt hitte látom, de nem láttam. ha valahol szembejön a neten egy szigetes kép rólam, szóljatok. :)

holnap még egy utolsó nyolc órás ácsorgás, iszonyúan elrohant ez a pár nap... és most még nem mondom, hogy tök jó volt de jó, hogy vége, egyelőre tökre kár, hogy mindjárt vége.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr621312281

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Brúnó__ 2009.08.16. 11:28:54

kitartás! ezek szerint tavaly nagyrészt külföldiek jöttek hozzátok? belőlük mos úgy tudom kevesebb van.

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2009.08.17. 07:35:35

nem láttam statisztikákat, de tegnap este a taxis azt mondta, hogy rekordmennyiségű ember volt kint hétvégén. én ezt nem igazán hiszem, nálunk is nagyon érezhetően kevesebben voltak, és ahogy végigcsattogtam a szigeten mindenhol ezt éreztem.

egyébként igen, nálunk főleg külföldiek vannak és főleg franciák. az egész sziget alatt nem szolgáltam ki húsz magyarnál többet szerintem...

mitro 2009.08.17. 11:41:36

Azt írják rekordot döntött. Mondjuk fátnómorén baromi sokan voltunk, jó is volt a buli :)

Ja, és a húsz magyarból tizenöt én voltam:D
süti beállítások módosítása