háromszázhetvenkettedik

2009.08.12. 10:09

sziget, második (0.) nap

tegnap valahogy úgy éreztem, hogy kevesebben vannak. de nem voltak, az asztalok roskadásig megteltek franciákkal. és nagy ívben szartak a dzsezzre a rasszizmus ellen, hiába mentek a koncertek, ők üvöltözték a saját nótáikat. leginkább azt, hogy naaa-nananaaa-nananaaa-naaa. remélem sosem tudom meg, hogy mi ez, vagy ha megtudom nem linkelem be, mert ha vége a szigetnek egy évre el akarom felejteni. :)

a lábam már kezd fájni, viszont még mindig nem álmodtam azt, hogy csapolok. :D

egyébként meg akármilyen fárasztó (lesz, mert még nem volt igazán fárasztó, majd a péntek-szombat szokás szerint), kiállok a pultból, és nem bírok onnan elszakadni, nincs kedvem máshova menni, ez olyan furcsa. meg az is, hogy műszak alatt nyomja belénk a mojitót meg a pálinkát a főni. :)))

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr131304584

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kerikak 2009.08.12. 10:47:50

nyami a mojitot azt én is nagyon szeretem :)) jó dolgod van :))

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2009.08.12. 10:48:58

én most ittam először, de nem is rossz, pedig nem vagyok egy nagy koktélos.

szerinted 2009.08.12. 14:35:03

Na majd csütörtökön, jól elrángatunk a pulttól! :)))))

hajdú 2009.08.12. 18:32:22

Holnap (csüt) jövök én is, és megkereslek :)))

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2009.08.13. 00:46:19

ok, keressetek, rángassatok! :)
süti beállítások módosítása