háromszáznyolcvannyolcadik

2009.09.02. 12:46

kemény éjszakám volt, asszem kicsit rendbe kéne tennem magam kívül-belül... egyrészt ez a buzi köhögés csak csitul de nem múlik. sárga dzsuva jön ki az orromom és a számon keresztül napok (hetek) óta. szedek köptetőt, cévitamint, de egyelőre tényleg csak szép lassan egyre kevesebb minden, a köhögés, az orrfújás, a köpködés, de nem múlik el teljesen. másrészt éjszaka kétszer ébredtem fel arra, hogy fulladok, pedig az utóbbi két hétben alig gyújtok rá. harmadrészt rohadtul nem figyelek oda magamra, totál szét vagyok esve, pihenni kéne és zöldséget, gyümölcsöt enni (ja, lehet, hogy allergiás vagyok a barackra... fakk), és inni, sokat, mert éjszaka két fulladás között rájöttem, hogy eszméletlenül szomjas vagyok, és ahogy végiggondolta rájöttem, hogy napközben a két kávén és egy pohár vizen kívül semmit nem ittam, ami nagyon nagyon gáz...

úgyhogy sürgős változtatásokra van szükség életmód téren...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hebron.blog.hu/api/trackback/id/tr831355160

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szerinted 2009.09.02. 13:39:54

és este a másfél liter? :))))

kerikak 2009.09.02. 15:43:02

tessék odafigyelni magadra irgum-burgum!!

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2009.09.02. 15:51:36

@szerinted: a sör vízhajtó. :)

@kerikak: igyekszem. ma regenerálódós napot (estét) fogok tartani. áztatom magam a kádban (haha, nincs is kádam), barackot eszem (hátha megint begyullad tőle a szemem) és megnézem az amélie-t vagy az igazából szerelmet. :)))

szerinted 2009.09.03. 08:15:12

@_hebron_:
:))))) ez hülyeség :)))) csak mert ha sokat iszol, akkor sok is jön ki, én ezt nem nevezném vízhajtónak :)))) ez is városi legenda

kerikak 2009.09.03. 11:26:30

@_hebron_: az igazából szerelem az egyik nagy kedvencem :)) végül is melyiket nézted meg?

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2009.09.03. 11:27:41

végül zenét hallgattam és doktorházat néztem. :)
süti beállítások módosítása